sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Nu esti singura

O declaratie de iubire, intelegere si suport pentru fata sau femeia iubita.

Compozitor si interpret: Tirdea Romulus-Stefan
Orchestrator: Varga Cristian
Textier si producator: Nicula Adrian-Ionut

Piesa este inregistrata la UCMR-ADA.

Daca sunteti artist si doriti sa interpretati si eventual sa includeti pe un album aceasta piesa, ne puteti scrie la adresa nicula_adrian_ionut@yahoo.com pentru obtinerea acordului legal.

Suntem deschisi la colaborari atat in ceea ce priveste aceasta piesa cat si in ceea ce priveste compozitia dedicata, in functie de preferintele dumneavoastra.

Va multumim anticipat pentru impresiile si sugestiile comunicate.

10 comentarii:

  1. Superba melodie!Felicitari!..pentru versuri si pentru voce! O piesa sensibila dar optimista in acelasi timp! Felicitari si succes in proiectele ce vor veni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu adevarat sensibila, mi-au placut rimele, care mi se par inspirate, imi place melodia, este foarte faina, o piesa potrivita cu titlul blog-ului. Felicitari si succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat!! O piesa foarte romantica!!Felicitari pentru muzica,versuri si interpretare.! (CristinaArt)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot sa spun decat BRAVO! E de admirat ca exista oameni care inca pot visa si care nu se jeneaza sa exprime sentimente frumoase si profunde...este oricum o pata de culoare in griul si materialismul cotidian :) Iti doresc mult succes in a gasi persoana aceea deosebita cu care sa impartasesti toate aceste lucruri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. De 10 ori 10. Felicitari!. De mult nu am mai ascultat o melodie atat de sensibila si duioasa. Versurile si vocea interpretului parca plutesc intr-o armonie desavarsita.
    Bravooooo si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. sensibile si frumoase versuri, asa cum putini mai simt si mai viseaza in ultima vreme....vocea mai trebuie lucrata putin sa fie mai lina, mai cristalina..asa mi se pare ca s-ar potrivi la asemenea versuri!succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sensibilitatea asta ii doboara pe multi in zilele noastre. A fost de-a dreptul nimicitor. Nu-mi vine sa cred. Dupa ce am ascultat melodia aceasta, imediat am inceput si eu sa compun un cantec pentru ce mi-e mai drag pe lume.

    RăspundețiȘtergere
  8. mare figura romi asta! sa cante el asa sensibil...am avut impresia ca il aud pe aurelian adreescu. cred ca faceti echipa buna, aveti grija ce mai scoateti nou ca noi suntem cu ochii pe voi! ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Refrenul mi-ar fi placut mai rapid, in rest foarte tare pentru prima piesa. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Heeey! Felicitari Adi pt versuri! Si celorlalti baieti pt ce-au facut cu ele :) Se-anunta frumos drumul pe care tocmai l-ati inceput! Tin pumnii si m-abonez la blog ;)

    RăspundețiȘtergere